Workpoint menu
Anmod om demo Se videoen

Tilmeld WorkPoint demo

Tilmeld demo
Nyhedsbrev

WorkPoint A/S har brug for de kontaktoplysninger, du giver os, for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid afmelde dig fra disse meddelelser. For information om, hvordan du afmelder dig, samt vores fortrolighedspraksis og forpligtelse til at beskytte dit privatliv, bedes du læse vores fortrolighedspolitik.

Minimer risikoen for udvikling

WorkPoint 365 gør det hurtigt og nemt ved at opbygge modulopløsninger – uden udvikling eller kodning.

Fremtidssikker forretningsløsning

WorkPoint 365 strukturerer data via SharePoint og broer til Microsoft 365 – Som et resultat modtager du en sømløs og fremtidssikker cloud-løsning.

Høj grad af regeringsførelse

Sammen med den automatiserede klassificering og arv af data sikres tilsyn og kontrol, hvilket gør det muligt at skalere WorkPoint 365 til en virksomhedsløsning.

Intelligent arkivering og journalisering af mails

WorkPoint gør det hurtigt og nemt at arkivere og journalisere mails. Ved at integrere et træk og slip-funktionalitet kombineret med et intuitivt søgeværktøj sparer dette brugere i mange timers systemering af deres mails.

12. december 2019

WorkPoint introducerer nye funktioner til Microsoft Teams, Power Automate og PowerApp

Den officielle udgivelse af WorkPoint 365 Version 3.6.1

Teams Integration, Digital Signature, Document Format Conversion, WorkPoint Foundation, WorkPoint Discover og Udvidet integration til Power Automatiser og meget mere.

Vi er glade for at meddele, at den nye version af WorkPoint 365 er blevet lanceret i denne uge og er nu tilgængelig for din løsning! WorkPoint 365 Version 3.6.1 er fyldt med nye funktioner og funktioner til bedre styring af organisationers dokumenter og en række udvidelser til WorkPoint’s Action Management-platform.

Nye funktioner i Teams integration for bedre styring

I foråret 2019 introducerede WorkPoint en integration til Microsoft Teams, og med den løbende udvikling af Microsofts samarbejdsplatform har WorkPoint udviklet en række nye funktioner, der giver kunderne mulighed for at sikre styring og struktur, når de udruller Teams i deres organisation uden at gå på kompromis med platformens dynamiske og natur.

Få dine WorkPoint-webdele integreret direkte i Teams

For at muliggøre en tættere integration mellem WorkPoint og Teams kan WorkPoint-webdele nu installeres som individuelle faner i teams og kanaler. Få en liste over åbne sager eller aktive projekter med direkte links til din WorkPoint-løsning med webdelen List webdel, eller integrer webdelen WorkPoint Search til gennemsyn af dine aktive kunder – webdelene kan konfigureres til dine forretningsbehov på samme måde som i WorkPoint.

Bemærk, at WorkPoint-webdelene frigives til teams i betaversion. Hvis du har feedback på brugen af webdelene i Teams, vil vi meget gerne høre fra dig: support@workpoint.dk

Angive en skabelon for organisationen Teams

Fremover kan kunderne nu definere brugerdefinerede skabeloner (masterteams) for teams for hvert af deres WorkPoint-forretningsmoduler. Mesterholdet definerer, hvordan de tilsvarende teams, kanaler og faner skal struktureres. Dette sikrer en ensartet opsætning, styring og datastruktur på tværs af alle relaterede teams. Efterhånden som masterteamet defineres pr. forretningsmodul, kan organisationer definere forskellige masterteams afhængigt af afdeling eller arbejdsområde.

Integrationen til teams sammen med de nye funktioner er inkluderet i basisprisen for WorkPoint 365 Business and Enterprise. Kunder med en Foundation-licens vil dog også få Teams-integrationen inkluderet i deres basispris med visse begrænsninger.

Nye muligheder med udvidet integration til Power Automatiser og PowerApp

WorkPoint har lanceret en ny Power Automate-stik sammen med en udvidelse til WorkPoint’s Action Management platform. Denne udvidelse giver kunderne mulighed for at oprette mere dynamiske og automatiserede arbejdsprocesser på tværs af deres WorkPoint-løsning, da der er tilføjet flere “triggerpoint” på tværs af hele systemet.

Disse “triggerpoints” kan bruges til at starte automatiserede arbejdsgange, hvilket sparer tid og reducerer risikoen for fejl. Superbrugere og systemadministratorer vil kunne definere, hvornår arbejdsprocesser skal startes, og også til at designe firmaspecifikke arbejdsprocesser.

Digital signatur

Tidligere har WorkPoint tilbudt kunderne mulighed for at integrere deres WorkPoint-løsning med tredjepartsproduktet Penneo for at kunne signere dokumenter digitalt. Der findes dog flere værktøjer til digital signatur på markedet, og forskellige kunder stiller forskellige krav til disse værktøjer.

For at understøtte dette har WorkPoint udviklet en ny digital signaturindstilling, som arbejder tæt sammen med den nye WorkPoint-app til Microsoft Power Automatiser. Dette resulterer i en fleksibel og problemfri indstilling, der giver kunderne mulighed for at vælge en digital signaturudbyder, som matcher deres organisatoriske behov og præferencer.

Tredjepartsudbydere af digitale signaturer kan nu integreres via Power Automate-appen, og integrationen kan konfigureres til at matche ikke blot tredjepartsudbydernes muligheder, men også kundernes specifikke forretningsbehov. WorkPoint tilbyder kunderne forudkonfigureret integration til Adobe Sign, DocuSign, Visma og Penneo, så kunderne hurtigt kan komme i gang.

Digital signatur tilbydes som en valgfri funktion for WorkPoint 365 Business- og Enterprise-kunder. For WorkPoint-kunder i det lokale miljø tilbydes digital signatur som en begrænset mulighed med integration til Penneo.

WorkPoint Foundation og Discover

I år har WorkPoint introduceret en helt ny licens plan – Foundation licens – som er rettet mod nye kunder, der ønsker at overgangen til en WorkPoint løsning, men måske endnu ikke være klar til en fuld WorkPoint 365 løsning.

Instituttet licens tilbyder de meget grundlæggende funktioner i WorkPoint med hensyn til datastruktur og styring sammen med den nye Discover funktion, et helt nyt værktøj for kunderne at sikre løbende styring og styring af deres WorkPoint-løsninger.

Funktionen Discover hjælper med at identificere SharePoint-websteder uden for WorkPoint, der skal registreres i WorkPoint, uden at kunderne behøver at udføre ressourcekrævende dataoverførsel.

Kombiner Foundation-licensen med en WorkPoint Express-licens, og giv brugerne den fulde oplevelse af at arbejde struktureret og med nem adgang til og overblik over deres SharePoint-websteder direkte i Outlook.

Funktionerne i Discover-funktionen er rettet mod it-chefer i både eksisterende og nye WorkPoint-kunder. Den er designet til at identificere alle grupper af websteder på en SharePoint-lejer og angive ejeren af gruppen af websteder, hvornår og af hvem den blev oprettet og senest ændret. Dette giver it-ledelsen mulighed for at identificere ikke blot, hvor mange grupper af websteder, der oprettes på organisationens lejer, men hvilke grupper af websteder der ikke længere er relevante, og hvem de kan kontakte for at følge op på dette.

Discover-funktionen er et centralt element i den nyligt introducerede WorkPoint Foundation-licens og er inkluderet i licensens basispris. For WorkPoint 365 Business- og Enterprise-kunder er Discover tilgængelig som en valgfri funktion.

Nye funktioner til konvertering af dokumentformat

WorkPoint 365 3.6.1 giver et par nye muligheder for at konvertere et eller flere dokumenter til PDF- eller ZIP-filer.

Et enkelt dokument kan konverteres til PDF direkte i dokumentbiblioteket. En yderligere mulighed for at dette er muligheden for at konvertere til flere PDF-formater såsom PDF / a foruden den almindelige PDF-format. Kunderne kan angive, hvilke formater der skal gøres tilgængelige for deres brugere. Flere filer kan også kompileres til en enkelt PDF eller omdannes til en ZIP-fil.

Disse funktioner er inkluderet i basisprisen for WorkPoint 365 Business- og Enterprise-licenser.

WorkPoitn Release Webinar

WorkPoint vil være vært for et webinar den 18. Desuden vil webinar også tage et kig på nye funktioner i den seneste udgivelse:

  • Sådan integreres WorkPoint med Microsoft Teams
  • Sådan er Power Automate og PowerApp med til at skabe en dynamisk oplevelse
  • Nye funktioner til bedre dokumenthåndtering
  • Nye og forbedrede udvidelser til Action Management

Kontakt

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendende

Simone La Fontaine

Kommerciel produktchef

slf@workpoint.dk +45 88871941