Workpoint menu
Anmod om demo Se videoen

Tilmeld WorkPoint demo

Tilmeld demo
Nyhedsbrev

WorkPoint A/S har brug for de kontaktoplysninger, du giver os, for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid afmelde dig fra disse meddelelser. For information om, hvordan du afmelder dig, samt vores fortrolighedspraksis og forpligtelse til at beskytte dit privatliv, bedes du læse vores fortrolighedspolitik.

Minimer risikoen for udvikling

WorkPoint 365 gør det hurtigt og nemt ved at opbygge modulopløsninger – uden udvikling eller kodning.

Fremtidssikker forretningsløsning

WorkPoint 365 strukturerer data via SharePoint og broer til Microsoft 365 – Som et resultat modtager du en sømløs og fremtidssikker cloud-løsning.

Høj grad af regeringsførelse

Sammen med den automatiserede klassificering og arv af data sikres tilsyn og kontrol, hvilket gør det muligt at skalere WorkPoint 365 til en virksomhedsløsning.

Intelligent arkivering og journalisering af mails

WorkPoint gør det hurtigt og nemt at arkivere og journalisere mails. Ved at integrere et træk og slip-funktionalitet kombineret med et intuitivt søgeværktøj sparer dette brugere i mange timers systemering af deres mails.

12. juli 2019

Team Esbjerg skaber vækst – Og det gør WorkPoint også

Team Esbjerg får ekstraordinær opmærksomhed blandt både nuværende og nye sponsorer efter at have sikret sig klubbens andet danske mesterskab i maj. Direktør Hans Christian Warrer forventer at øge sponsorindtægterne med to millioner kroner ved sommerens fratrædelse på cirka to. 140 aftaler og ved at indgå nye samarbejdsaftaler med virksomheder. Det svarer til en vækst på 12-13 procent.

– Vi kan tydeligt se, at succes skaber mere succes. Vores afstræde med aftaler går langt ud over, hvad vi kunne forvente, og derudover forventer vi at indgå 10-15 aftaler med nye partnere. Med de sportslige triumfer i frisk erindring møder vi kun glade og positive mennesker, når vi besøger virksomheder, siger Hans Christian Warrer.

WorkPoint øger synligheden med en ny big deal

En af de virksomheder, der netop har øget sit engagement i Team Esbjerg, er WorkPoint, der som Maxi Partner har meldt sig ind i kredsen af de 10 største sponsorer. Som en del af aftalen opnår WorkPoint synlighed i form af reklamer på spillertrøjer og LED-bands, der vil være meget synlige under tv-kampe fra HTH Ligaen og EHF Champions League.

– Vi sælger vores vigtigste produkt, avanceret udvikling af sagen og dokumentstyringssystem i SharePoint, i seks lande. Salget sker gennem partnere på markederne, og vores tre største partnere har base i København. De og potentielle kunder vil kunne se os, når Team Esbjerg spiller tv-kampe, og vi vil også invitere partnere til håndboldkampe. Vi kan godt lide ånden og folkene bag Team Esbjerg. Det gælder både ejere, medarbejdere, spillere og trænerteamet, som alle er der af hensyn til sporten, siger ejer og administrerende direktør for WorkPoint Peter Jørgensen.

Høje vækstrater i ind- og udland

WorkPoints system er udviklet på grundlag af Microsoft SharePoint og giver mere ensartede og enkle arbejdsprocesser, når store mængder dokumenter skal struktureres og deles, uanset om det er byggesager fra et dansk byggefirma eller tusindvis af dokumenter, når der konstrueres et stort vindmølleprojekt i England.

Sidste år steg produktomsætningen med 65 procent, og i 2019 og de næste tre år forventes en årlig vækst på 50 procent. I samme periode forventes andelen af eksporten på SharePoint at vokse fra 10-15 procent til 50 procent. I Danmark er den globale pumpeproducent, Grundfos, blandt de største kunder, og internationalt har verdens førende uafhængige leverandør af vedvarende energi, British RES, 1.600 WorkPoint-brugere i en række lande.

– For fire år siden sendte vi det nuværende produkt på markedet, og de seneste to år har det bevæget sig hurtigt. Vi har nu omkring 15.000 brugere i ind- og udland, typisk projektafdelinger, HR-afdelinger og juridiske afdelinger i mellemstore og store virksomheder samt med offentlige kunder, og vi forventer at øge antallet af brugere betydeligt på kort tid, siger Peter Jørgensen.

Workpoint med hovedsæde på Esbjerg Brygge beskæftiger nu op til 30 medarbejdere og har i 2019 etableret en række nye lederstillinger for at forberede og styrke organisationen til fortsat vækst.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendende fra direktør i Team Esbjerg Hans Christian Warrer, tlf. +45 22 48 62 00, og adm. direktør for WorkPoint A/S Peter Jørgensen, tlf. +45 40 37 08 33.

Fakta om Team Esbjergs eksponering på tv

Team Esbjerg optrådte i sæsonen 2018-2019 i 20 tv-kampe og havde 11 procent flere seere end det næstmest sete hold i HTH Ligaen. Holdet var en del af sæsonens mest sete håndboldkamp med 209.000 seere. Ikke mindre end 2.143.000 set TV Team Esbjerg spiller danske og internationale kampe. Nogle af dem blev sendt fra Blue Water Dokken, som er landets bedst besøgte hjemmebane i kvindehåndbold med et tilskudsgennemsnit på 1.964 til ligakampe.

Denne artikel er skrevet af Frede Madsen – Journalist hos FMK Press & Text.