Workpoint menu
Anmod om demo Se videoen

Tilmeld WorkPoint demo

Tilmeld demo
Nyhedsbrev

WorkPoint A/S har brug for de kontaktoplysninger, du giver os, for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid afmelde dig fra disse meddelelser. For information om, hvordan du afmelder dig, samt vores fortrolighedspraksis og forpligtelse til at beskytte dit privatliv, bedes du læse vores fortrolighedspolitik.

Minimer risikoen for udvikling

WorkPoint 365 gør det hurtigt og nemt ved at opbygge modulopløsninger – uden udvikling eller kodning.

Fremtidssikker forretningsløsning

WorkPoint 365 strukturerer data via SharePoint og broer til Microsoft 365 – Som et resultat modtager du en sømløs og fremtidssikker cloud-løsning.

Høj grad af regeringsførelse

Sammen med den automatiserede klassificering og arv af data sikres tilsyn og kontrol, hvilket gør det muligt at skalere WorkPoint 365 til en virksomhedsløsning.

Intelligent arkivering og journalisering af mails

WorkPoint gør det hurtigt og nemt at arkivere og journalisere mails. Ved at integrere et træk og slip-funktionalitet kombineret med et intuitivt søgeværktøj sparer dette brugere i mange timers systemering af deres mails.

02. maj 2018

Smart Email Wizard funktion skjult i WorkPoint Express

Læs artiklen for at få mere at vide om, hvad mailguiden kan bruges til, og hvordan den fungerer i WorkPoint Express.

WorkPoint Express har mange unikke og populære funktioner, der er almindeligt kendt af de fleste WorkPoint-brugere. Men en af de skjulte perler i WorkPoint Express er e-mail-guiden funktion. Guiden-funktion er der for at hjælpe brugerne med at fange og arkivering e-mails på enheder.

Oprette projekter og sager baseret på e-mails

WorkPoint Express er et Office 365-plugin, der gør det muligt for organisationer at udføre effektiv dokument – og mailadministration i dagligdags programmer som Outlook, Word og Excel. Det er et effektivt værktøj, der giver organisationer en nem og intelligent måde at journalisere alle forretningskritiske oplysninger i organisationens system korrekt.

Denne gang vil vi gerne introducere en af de mere oversete funktioner i WorkPoint Express. Funktionen hedder “WorkPoint Express Email Wizard”. Den kan bruges til at optimere organisationens processer til mailadministration i WorkPoint Express.

Funktionen giver brugerne mulighed for nemt at bruge indholdet af e-mails til at skabe sager eller projekter. Dette gør projekt- og sagsoprettelse meget enklere, da guiden automatisk gør arbejdet for dig. Den indsætter e-mailens indhold i en ønsket projekt- eller sagsoprettelsesformel.

Et værdifuldt værktøj for organisationer med mange anmodninger og forespørgsler

Selvom mailguiden kan anvendes af alle WorkPoint Express-brugere, kan den især være et nyttigt værktøj for organisationer som interesse- og medlemsorganisationer.

Disse organisationer modtager et stort antal anmodninger og forespørgsler fra medlemmer og har mange igangværende sager inden for deres system. Med funktionaliteten i mailguiden kan disse organisationer hurtigt oprette sager baseret på e-mailkorrespondancen med det enkelte medlem.

Hvis en fagforeningsorganisation for eksempel modtager en e-mail om f.eks. Det er også i stand til at kopiere indholdet og korrespondance fra e-mail og indsætte dette i sagen også.

Dette giver en effektiv og hurtig metode til at administrere et enkelt medlems forespørgsel, da en medarbejder nemt kan føje e-mailen til en eksisterende sag eller oprette en ny sag baseret på e-mailen. For medarbejderen giver dette et komplet overblik over alle sager, der vedrører et enkelt medlem.

Sådan fungerer guiden WorkPoint-mail

Som nævnt ovenfor opretter guiden WorkPoint-mail hurtigt en forbindelse mellem mailen og systemets enheder.

Når guiden er aktiveret på båndet i Outlook, og den begynder at søge efter afsenderens mailadresse i et angivet modul.

Når guiden henviser til en e-mail-adresse til en bestemt organisation, vil den give dig en komplet liste over alle sager og projekter, der er relateret til dette firma. Derfra kan du nemt anvende e-mailen på et eksisterende projekt eller en eksisterende sag eller begynde at oprette nye.

Men magien i mailguiden starter, når du udfylder formularen til oprettelse af projekter eller etui. Funktionen vil automatisk løfte e-mailens emne og indhold og sætte oplysningerne i “titel” og “beskrivelse” felter.

På den måde har guiden allerede gjort arbejdet for dig. Derefter kan du nemt begynde at oprette projekter og sager baseret på indholdet af e-mails.

Hvis du vil begynde at bruge guiden WorkPoint-mail, skal du kontakte WorkPoint-teamet på sales@workpoint.com.