Workpoint menu
Anmod om demo Se videoen

Tilmeld WorkPoint demo

Tilmeld demo
Nyhedsbrev

WorkPoint A/S har brug for de kontaktoplysninger, du giver os, for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid afmelde dig fra disse meddelelser. For information om, hvordan du afmelder dig, samt vores fortrolighedspraksis og forpligtelse til at beskytte dit privatliv, bedes du læse vores fortrolighedspolitik.

Minimer risikoen for udvikling

WorkPoint 365 gør det hurtigt og nemt ved at opbygge modulopløsninger – uden udvikling eller kodning.

Fremtidssikker forretningsløsning

WorkPoint 365 strukturerer data via SharePoint og broer til Microsoft 365 – Som et resultat modtager du en sømløs og fremtidssikker cloud-løsning.

Høj grad af regeringsførelse

Sammen med den automatiserede klassificering og arv af data sikres tilsyn og kontrol, hvilket gør det muligt at skalere WorkPoint 365 til en virksomhedsløsning.

Intelligent arkivering og journalisering af mails

WorkPoint gør det hurtigt og nemt at arkivere og journalisere mails. Ved at integrere et træk og slip-funktionalitet kombineret med et intuitivt søgeværktøj sparer dette brugere i mange timers systemering af deres mails.

18. november 2020

Uggerly Installation og WorkPoint 365

Uggerly Installation Erstattede 6.000 Excel-filer med WorkPoint 365 – Implementering af WorkPoint 365 dokumenthåndterings- og sagsstyringløsning i Microsoft 365 af dansk WorkPoint-partner Simplitize

Uggerly Installation er mere end 100 år gammel. Virksomheden blev grundlagt i 1913 og har lige siden været præget af iværksætteri og en passion for kvalitetshåndværk inden for VVS og elektriske installationer.

I dag har virksomheden omkring 325 medarbejdere og er særligt stærk på service- og erhvervsmarkedet. Uggerly Installation har en lang tradition for samarbejde med Danmarks største boligselskab HusCompagniet, der bygger 1.400 huse om året i Danmark og Sverige.

Michael Seerup, administrationschef hos Uggerly Installation, forklarer, at det er en leverandør til en virksomhed, der bygger fire huse om dagen.

“Du skal selvfølgelig have en fejlfri proces, hvor alt er systemiseret, når du bygger så mange huse, HusCompagniet har deres eget projektledelsessystem “Let’s Build” hvorfra alle opgaver og tidsplaner bliver skubbet til os. Vi er nødt til at sikre, at vi har alle komponenter og vores teknikere klar på byggepladsen på de tildelte datoer, og vi giver også feedback til HusCompagniet med fremskridt på hvert hus”.

Forretningsproblem/udfordring

Med mange processer, mange roller, en masse koordinering og 7-8 Excel-filer pr hus, har Uggerly Installation behov for at digitalisere håndteringen af hvert enkelt hus-projekt.

De største udfordringer var:

  • Hvordan digitaliserer vi vores proces med håndtering af 750 byggeprojekter om året?
  • Med meget stramme tidsintervaller til at levere materiale og udføre jobbet, hvordan kan vi sikre, at alle nødvendige komponenter og kits bestilles og leveres til tiden?
  • Hvordan kan vi forbedre samarbejdet med kunden og understøtte teamwork internt?

Løsningen:

  • Dokument- og sagsstyring med WorkPoint 365

“Vi startede med at kortlægge alle vores proces og de forskellige roller involveret for at finde ud af, hvor vi var på vej hen, og hvordan vi kommer dertil. På baggrund af dette blev arkitekturen lavet med hjælp fra vores WorkPoint Partner Simplitize, da integrationen WorkPoint 365 til Microsoft er unik. Vi valgte at opbygge vores dokument-, case- og projektledelse i WorkPoint 365. WorkPoint 365 oven på SharePoint-formularer er backend, mens WorkPoint Express bygger bro mellem vores aktiviteter fra SharePoint til Microsoft 365”.

  • Power-apps

Mens WorkPoint 365 er motoren, har Michael brugt Power Platform til at bygge tilpassede apps, der er skræddersyet til behovene hos medarbejderne i marken.

“Vores mænd kan bestille alle VVS og elektroniske komponenter på deres telefoner og arkivere det direkte på sagen”. Ifølge systemarkitekt Jesper Kjærsgaard fra Simplitize er Michael ganske dygtig:

“Michael har virkelig forstået at udforske mulighederne og har opbygget en løsning, der understøtter deres forretningsmæssige mål”.

  • Oversigt og samarbejde

Integrationen med HusCompagniets “Let’s build” skaber bedre samarbejde og et minimum af fejl. Internt skubbes oplysninger direkte til medarbejderne, og de er i stand til at søge efter data og få lister, der sikrer opfølgning.

Resultater og fordele

Michael er i konstant gang i gang med at udforske nye muligheder med sin løsning og er ved at bygge en HR-løsning. Af ydelser udført, fremhæver han følgende:

  • Alle kritiske forretningsprocesser er blevet digitaliseret
  • Digitaliseret bestilling og godkendelse af komponenter
  • Sagsbehandling med samlet overblik over 1.100 sager
  • Integration til Power Apps, Let’s Build by HusCompagniet og ERP-systemet
  • Den automatiserede proces betyder mindre afhængighed af enkeltpersoner
  • Alle data stilles til rådighed hvor som helst, når som helst
  • Forbedret samarbejde med kunden med integrationen til deres system

Baggrund

Når du har en stram tidsinterval til at gøre alle elektriske installationer og VVS i et hus, der er mange elementer til at styre. Håndtering af mere end 750 byggeprojekter hvert år betyder en masse koordinering, en masse Excel-filer og en høj involvering fra medarbejderne for at sikre kvalitetsresultater hver gang.

Behovet for at digitalisere processen har løbende været stigende, og Michael Seerup hos Uggerly Installation udforskede markedet for at finde det rigtige dokument- og sagsstyringssystem.

“Vi fandt ud af, at WorkPoint 365 er det grundlæggende system, vi har brug for til at strukturere og gemme alle vores data for at kunne præsentere relevante data for medarbejderne, hvor og hvornår de har brug for det”.

Kontakt for mere information

Michael Buades

Salgsdirektør

mbu@workpoint.dk +45 26851833

Jesper Kjærsgaard

Systemarkitekt

jesper@simplitize.dk +45 41413102