Workpoint menu
Anmod om demo Se videoen

Tilmeld WorkPoint demo

Tilmeld demo
Nyhedsbrev

WorkPoint A/S har brug for de kontaktoplysninger, du giver os, for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid afmelde dig fra disse meddelelser. For information om, hvordan du afmelder dig, samt vores fortrolighedspraksis og forpligtelse til at beskytte dit privatliv, bedes du læse vores fortrolighedspolitik.

Minimer risikoen for udvikling

WorkPoint 365 gør det hurtigt og nemt ved at opbygge modulopløsninger – uden udvikling eller kodning.

Fremtidssikker forretningsløsning

WorkPoint 365 strukturerer data via SharePoint og broer til Microsoft 365 – Som et resultat modtager du en sømløs og fremtidssikker cloud-løsning.

Høj grad af regeringsførelse

Sammen med den automatiserede klassificering og arv af data sikres tilsyn og kontrol, hvilket gør det muligt at skalere WorkPoint 365 til en virksomhedsløsning.

Intelligent arkivering og journalisering af mails

WorkPoint gør det hurtigt og nemt at arkivere og journalisere mails. Ved at integrere et træk og slip-funktionalitet kombineret med et intuitivt søgeværktøj sparer dette brugere i mange timers systemering af deres mails.

30. juli 2020

Sagsstyring

Intelligent løsning til håndtering af sager på tværs af organisationen ved at levere e-mail- og dokumentstyring i SharePoint Online og Office 365

WorkPoint understøtter effektiv sagsstyring med dokument- og mailstyring på tværs af organisationen. Resultatet er en høj og ensartet kvalitet i alle igangværende sager, hvilket letter processerne for rutineopgaver og hjælper med at sikre overholdelse af faste procedurer som f.eks.

Sagsstyringsløsningerne indeholder unikke funktioner

  • Automatisk versionsstyring af dokumenter sikrer, at alle ændringer og rettelser i sagsdokumenter altid registreres, hvilket etablerer en struktureret proces til godkendelse i WorkPoint.
  • Bibliotek med velorganiserede skabeloner gør det nemt at oprette nye sagsdokumenter.
  • Effektiv e-mail-administration med journalisering direkte fra Outlook med træk og slip-funktioner, der gør det langt nemmere at arkivere og arkivere mails og dokumenter.
  • Avanceret søgefunktion, der gør det muligt for organisationen hurtigt at finde og hente oplysninger, data og dokumenter fra medarbejdere.