Workpoint menu
Anmod om demo Se videoen

Tilmeld WorkPoint demo

Tilmeld demo
Nyhedsbrev

WorkPoint A/S har brug for de kontaktoplysninger, du giver os, for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid afmelde dig fra disse meddelelser. For information om, hvordan du afmelder dig, samt vores fortrolighedspraksis og forpligtelse til at beskytte dit privatliv, bedes du læse vores fortrolighedspolitik.

Minimer risikoen for udvikling

WorkPoint 365 gør det hurtigt og nemt ved at opbygge modulopløsninger – uden udvikling eller kodning.

Fremtidssikker forretningsløsning

WorkPoint 365 strukturerer data via SharePoint og broer til Microsoft 365 – Som et resultat modtager du en sømløs og fremtidssikker cloud-løsning.

Høj grad af regeringsførelse

Sammen med den automatiserede klassificering og arv af data sikres tilsyn og kontrol, hvilket gør det muligt at skalere WorkPoint 365 til en virksomhedsløsning.

Intelligent arkivering og journalisering af mails

WorkPoint gør det hurtigt og nemt at arkivere og journalisere mails. Ved at integrere et træk og slip-funktionalitet kombineret med et intuitivt søgeværktøj sparer dette brugere i mange timers systemering af deres mails.

06. maj 2020

Nye organisatoriske ændringer hos WorkPoint

Forfatter: administrator

Skalerbar iværksætterånd

Søren Brodersen er den nye COO og vil understøtte WorkPoints strategi, mens Michael Schau skifter til den nyoprettede stilling som Support and Service Manager.

Som ny coo får Søren Brodersen ansvaret for økonomi, HR og generel administration. Han skal fortælle historien bag tallene og sikre, at økonomien også er knyttet til strategien og det ambitiøse vækstmål på 50% for 2020. Han bliver sparringspartner for organisationen såvel som det øvrige ledelsesteam, når det kommer til mål, KPI’er og strategi opfølgning.

Søren Brodersen har et klart fokus,

“For mig handler det om, at vores administrative processer skal understøtte vores strategi, og derfor skal de være skalerbare. Vi er nødt til at sikre, at den vækst, vi jagter, kan håndteres og understøttes med nemme administrative processer, så vi kan bevare den iværksætterånd, der skabte vores fantastiske produkt.”

Fra fysisk lagring til skyen

For Søren Brodersen er det nyt at arbejde i en it-virksomhed. Med en baggrund hos Holger Christiansen/Bosch og Vestas er han vant til at have fysiske produkter på lager og salg af licenser, og konsulenttid er et nyt boldspil. Men hans erfaring og tilgang passer godt sammen med tankerne bag WorkPoint,

“Min passion for økonomi, rapportering og processer betyder, at jeg arbejder ud fra en faktuel og standardiseret tilgang, der gør det nemmere at sammensætte de rigtige byggesten”, fortæller den nye COO.

Det samme gælder for WorkPoint, som er baseret på standardmoduler.

Tal og folk

Mens økonomi og personaleledelse er velkendte, er HR-ansvaret i sig selv nyt og en opgave, som Søren Brodersen ser frem til.

“Jeg har altid godt kunne lide at arbejde med mennesker, og kombinationen af tal og mennesker passer mig rigtig godt. Jeg ser frem til at støtte organisationen og sparringen med både ledere og resten af huset og give dem feedback. For det første kan jeg være lidt ude af vejen med hensyn til teknisk viden, men da jeg er en typisk WorkPoint-bruger på samme tid, ønsker jeg at være i stand til at udfordre dem på, hvad der er smart om virksomheden og stille nogle af de spørgsmål, som vores kunder ønsker at gøre “.

Teknologi er fremtiden

At blive en del af WorkPoint og en ny branche betyder noget for Søren Brodersen,

“Teknologi er en af de ting, som Danmark i fremtiden skal leve i, og det er spændende at være en del af det. Alt i fremtiden vil indeholde en eller anden form for teknologi, og for at kunne understøtte virksomhedernes forretningskritiske udfordringer i hverdagen med WorkPoint er jeg meget tilfreds,”

– slutter Søren Brodersen.

Proaktiv support og service

For at skabe et stærkt fundament for en proaktiv supportindsats, hvor du hurtigt og effektivt kan hjælpe partnere og kunder med WorkPoint, er der oprettet en ny stilling som support- og servicechef. Michael Schau er ansvarlig for denne stilling, og med mere end 20 års erfaring som softwareudvikler, 15 års erfaring med SharePoint og de sidste 7 år som konsulent og udvikler på WorkPoint, er han den perfekte kandidat.

Michael Schau brænder for at forbedre støtten,

“Vi skal være på forkant med de problemer, der potentielt kan opstå for kunderne, før de opstår. Det kan vi gøre ved at forbedre vores overvågning af kundeløsninger, vi registrerer eventuelle problemer, der opstår ved kunderne meget tidligere, og helst før de opstår.”

Få mere ud af investeringen

Michael Schaus stærke tekniske fundament og indgående kendskab til WorkPoint-produkterne benægter ikke, når han ser på mulighederne for at give kunder og partnere øget service.

“Vi arbejder på at forbedre serviceniveauaftalerne, som vi tilbyder vores kunder, så de kan få den bedst mulige service. Og så håber jeg, at flere kunder vil bruge serviceaftaler med rådgivning om, hvordan de konfigurerer og bruger deres WorkPoint-løsning, så de oplever det fulde potentiale og gør bedst mulig brug af deres investering i WorkPoint.”

Høje forventninger

WorkPoint handler om vidensdeling, og Michael Schau ser frem til at overføre sin tekniske viden til supportteamet, så kunder og partnere vil opdage, at supportteamet kan besvare forespørgsler og løse flere sager hurtigere end før. Og så er ledelsesansvaret nyt for Michael Schau.

“Som leder af et supportteam rykker jeg ind på ukendte grunde, og jeg ser frem til de udfordringer, det medfører. Heldigvis kommer jeg med et væld af erfaringer, som jeg kan dele, og jeg ser frem til at udvikle og optimere WorkPoint’s service og support team”.

Kontakt

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendende

Søren Brodersen

Cheif Driftsmedarbejder

sb@workpoint.dk +45 22767926

Michael Schau

Support og servicechef

msc@workpoint.dk +45 22217772