Workpoint menu
Anmod om demo Se videoen

Tilmeld WorkPoint demo

Tilmeld demo
Nyhedsbrev

WorkPoint A/S har brug for de kontaktoplysninger, du giver os, for at kontakte dig om vores produkter og tjenester. Du kan til enhver tid afmelde dig fra disse meddelelser. For information om, hvordan du afmelder dig, samt vores fortrolighedspraksis og forpligtelse til at beskytte dit privatliv, bedes du læse vores fortrolighedspolitik.

Minimer risikoen for udvikling

WorkPoint 365 gør det hurtigt og nemt ved at opbygge modulopløsninger – uden udvikling eller kodning.

Fremtidssikker forretningsløsning

WorkPoint 365 strukturerer data via SharePoint og broer til Microsoft 365 – Som et resultat modtager du en sømløs og fremtidssikker cloud-løsning.

Høj grad af regeringsførelse

Sammen med den automatiserede klassificering og arv af data sikres tilsyn og kontrol, hvilket gør det muligt at skalere WorkPoint 365 til en virksomhedsløsning.

Intelligent arkivering og journalisering af mails

WorkPoint gør det hurtigt og nemt at arkivere og journalisere mails. Ved at integrere et træk og slip-funktionalitet kombineret med et intuitivt søgeværktøj sparer dette brugere i mange timers systemering af deres mails.

04. oktober 2019

High System Performance er nøglen med den nyeste WorkPoint 365-version

Effektiv fejlretning er vigtig for at opretholde høje standarder

Med den nyeste version af Workpoint 365 introduceres både nye funktioner og udvidelser.

WorkPoint A/S har udgivet version 3.5 af WorkPoint 365, som indeholder nye funktioner i data Management med udvidelser til dataaggregering og data Arv. Men tHan Fokus af frigivelsen er mere om den proaktive fejlretning indsats, der sikrer en optimise (se)D brugervenlig platform.

Med den nyeste version af WorkPoint 365 introduceres både nye funktioner og udvidelser til eksisterende funktioner. Således er en ny opfattelse introduceret i Stage History View fase model, samt en række udvidelser af WorkPoint’s Search Webpart, som blev indført tidligere på året. WorkPoint 365 version 3.5 indeholder også flere udvidelser til datasammenlægning og datanedekomposition, hvor systemadministratorer vil opleve et større udvalg af metadatafunktioner og muligheden for en mere avanceret sammenlægning af data i kolonner.

Ud over disse nye funktioner har WorkPoint også arbejdet effektivt for at rette eventuelle fejl i systemet. Normalt vil det være en negativ tendens, at der har været et stort fokus på fejlretning, men ifølge WorkPoints udviklingsleder, Henrik Mathiassen, er det et resultat af lanceringen af større integrationer til mere avancerede funktioner i de seneste udgivelser.

“I de sidste tre udgivelser har WorkPoint introduceret mange nye avancerede funktioner til Microsoft Team-integration, Microsoft Flow-integration og sikkerhedsopsætning. Samtidig har WorkPoint været meget fokuseret på at opretholde den høje standard af produktet, således at brugerne har en fejlfri og unik oplevelse af WorkPoint “.

Proaktiv fejlretning er en vigtig del af WorkPoints strategi

For WorkPoint er det alfa-omega at levere et system, der garanterer høj kvalitet med hensyn til brugeroplevelse, sikkerhed og tilgængelighed. Derfor arbejder WorkPoint også intensivt på at sikre løbende optimering af systemets ydeevne for vores eksisterende produkter. Et af de skridt til at sikre dette har været at etablere et nyt supportcenter, der giver langt mere struktureret overvågning af potentielle fejl og systemfejl.

For Henrik Mathiassen har det været en stor sejr, og det hjælper WorkPoint med at opdage eventuelle fejl i god tid.

“Hvis vi ser tilbage, har vores indsats ofte været mere reaktiv. Vi har altid løst brugernes udfordringer, men kun når udfordringen rent faktisk opstod. I dag er fokus flyttet, så vi er langt mere proaktive med hensyn til at finde fejl, før vores brugere rent faktisk har mulighed for at støde på dem. Supportcentret har øget vores samlede ydeevne og giver et langt mere opdateret og systemoptimeret produkt til vores brugere “.

Han uddyber også dette ved at understrege vigtigheden af effektiv håndtering af fejl og systemfejl, når WorkPoint arbejder med et stort antal kunder, der har høje krav med hensyn til ydeevne og sikkerhed.

“Når vi arbejder med forretningskritiske data og avancerede sikkerhedssystemer, som vi gør, er der behov for et ultrastærkt setup til support, udvikling og kvalitetssikring af vores produkt. Det er nødvendigt at være i stand til at servicere moderne arbejdspladser i dag, og det er dybt integreret i WorkPoint strategi og daglige operationer “.

Kontakt

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendende

Simone La Fontaine

Kommerciel produktchef

slf@workpoint.dk +45 88871941